Vsako kolikor toliko resno podjetje se zaveda pomena svoje javne podobe. Tudi dopisni listi sestavljajo javno podobo podjetja – cena tiskanja dopisnih listov res ni visoka – zato jih, če jih še nimate, le čim prej oblikujte in jih začnite uporabljati.
V dobi informacijske tehnologije se številna podjetja poslužujejo različnih digitalnih kanalov za komuniciranje, vseeno pa pisno komuniciranje ne bo kar tako izumrlo. Poslovne partnerje, naročnike in nove ali obstoječe stranke seveda lahko o vseh novostih, ki jih ponujate in drugih pomembnih rečeh obvestite preko e-poštnega sporočila ali kaj podobnega, a zagotavljamo vam, da se bodo veliko bolj razveselili ličnega dopisnega lista, ki ga bodo prejeli v svoj poštni nabiralnik. Z dopisnimi listi jim boste tako pokazali, da vam je mar zanje, obenem pa bodo na listih imeli vse vaše kontakte, zato bodo še lažje komunicirali z vami. Dopisni listi so tako pomemben del podobe nekega podjetja in lepši kot so, boljša je javna podoba podjetja, zato se pri oblikovanju le potrudite. Oblikovanja in tiskanja dopisnih listov se lahko lotite sami, sploh če uživate v kreativnem delu, vsem ostalim pa priporočamo, da to delo prepustijo strokovnjakom v grafičnih in tiskarskih studiih. Dopisni list je seveda lahko oblikovan povsem po vaših željah, ne pozabite pa nanj napisati ime in sedež podjetja, zaželen, skorajda že kar obvezen je tudi logotip podjetja, dobro pa je tudi, da napišete slogan vašega podjetja. Bodite pozorni tudi na velikost in vrsto pisave, pa barve, smiselno razporeditev informacij, skratka, naj bo dopisni list zares lep. Nikakor pa ne pustite, da bi se dopisni list mešal z vsebino. Se sliši zakomplicirano? S pomočjo strokovnjakov bo to mala malica.
Za učinkovito komuniciranje s strankami, poslovnimi partnerji in naročniki veliko podjetij uporablja dopisne liste. Dopisne liste lahko oblikujete in natisnete sami, lahko pa za pomoč prosite strokovnjake v grafičnih in tiskarskih studiih.