Kaj je Facebook oglaševanje? To je sporočilo v oglasni obliki. Obvešča o lastnosti, namenu… Oglaševanje na facebooku ima veliko prednosti in slabosti.
Včasih gre lahko Facebook oglaševanje predaleč. Namreč primerov je veliko. Naprimer: Ljudje lahko objavljajo neprimerne slike, izjave, katere lahko pripeljejo do sodne izvršbe. Te so lahko politične, slabo namerne, grožnje,…
Kaj pa so dobre strani oglaševanja? Če oseba prodaja nek izdelek, lahko zasluži ter objavljajo koristne informacije, obstajajo skupine v katere objavljajo recepte, oblačila, ki bi jih prodali in podobno.
Skratka Facebook oglaševanje je tudi dobra stvar in veliko ljudem pride prav. Ljudje lahko tudi izražamo svojo ustvarjalnost in delimo svoja dela. Kaj pa so posledice? Lahko so negativne saj lahko krepijo predsodke, diskriminacijo, stereotipe, ljudje so lahko užaljeni, podpira tekmovalnost, z oglaševanjem ljudje kupujejo več in več ter zapravljajo svoj denar, za stvari, ki jih ne rabijo, temveč jih kupijo, ker so precej cenejši, kot v trgovini. Na Facebooku lahko najdemo preverljive podatke, laži, lahko nas okradejo denarja.
Nekateri pa objavljajo seksistične izjave. Facebook oglaševanje vsebuje raznolike objave.
Nekateri pa pod oglasi skrivajo prevare in že z enim klikom smo lahko ob osebne podatke in denar. Mnogi menijo, da neprimerne komentarje pišejo mlajši, ki se še ne zavedajo kaj pišejo. A to ni res. Facebook oglaševanje predvsem spodbudi starejše k jezi in nesramnosti, bolj so vzkipljivi, to pa lahko povzroči ne željene spore med skupino. Pogosto se dogajajo prepiri, ko nekdo objavi politične novice, ljudje pa se med sabo ne strinjajo, tako pride do žaljivk in sporov. Mlajši radi igrajo igrice, objavljajo “meme”, starejši tudi objavljajo slike iz potovanj, izletov z družino. Skratka o tej temi bi lahko napisali celo knjigo, saj je primerov neskončno. Dobro bi bilo, če bi ustvarili nek nadzor objavljenih vsebin, ker je veliko oglasov in objav, ki so zelo neprimerne. Svetujem lahko samo, da pazite kaj objavljate in oglašujete, ker se nikoli ne ve, kdo lahko vaše podatke dobi v roke.